۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۴۳

در پی کشتار شهروندان بی دفاع لبنانی؛

طلاب گیلان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی تجمع کردند

طلاب گیلان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی تجمع کردند

رشت- طلاب و روحانیون گیلان در پی کشتار شهروندان بی دفاع لبنانی تجمع کرده و خشم خود از جنایات رژیم صهیونیستی فریاد زدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، طلاب گیلان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی از جمله شهادت ۲۱ هزار کودک در غزه و کشتار شهروندان لبنانی تجمع کرده و خشم خود از این کشتار فریاد زدند.

در این تجمع، طلاب شرکت کننده ضمن محکومیت اقدامات جنایتکارانه اسراییل در لبنان، اعلام کردند از مقاومت مردم لبنان و فلسطین حمایت می‌کنند.

شرکت کنندگان با حضور در این تجمع اعلام کردند که تنها راه پیروزی در مقابل این رژیم جنایتکار و جعلی، همان مقاومت و ایستادگی ملت‌های مسلمان است.

تجمع کنندگان با سردادن شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسراییل، شعار رهبر ما مرگ بر امریکا، شعار هر روحانی مرگ بر امریکا، رمز نجات مسلمین اتحاد اتحاد، یا ای‌ها المسلمون اتحدو اتحدو، جنایت‌های اسراییل و امریکا در لبنان و غزه را محکوم و حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم فلسطین و لبنان اعلام کردند.

«حجت الاسلام احسان الله محمدی» مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در این مراسم اظهار کرد: این روزها نه تنها برای جامعه اسلامی بلکه برای همه بشریت روزهای سختی است زیرا جهان با تاسف شاهد ظلم، جنایت، دشمنی، بی عدالتی و تبعیض در همه ابعاد و صحنه‌ها است.

حجت الاسلام محمدی افزود: تمام وجدان‌های بیدار در جهان اقدامات وحشیانه اسراییل و نسل کشی اش را محکوم می‌کند و ملت مسلمان ایران هم اقدامات جنایتکارانه این رژیم منحوس را محکوم و از کودکان و زنان مظلوم و ستمدیده لبنان و فلسطین حمایت می‌کند.

وی گفت: اتفاقات اخیر در لبنان به دلیل نفوذ و خیانت رخ داده و اگر مسئله نفود و خیانت در بین جامعه مسلمانان از بین رود، دشمن هرگز نمی‌تواند بر مسلمانان پیروز شود.

کد خبر 6235835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha